Τα πιο συχνά προβλήματα του Toyota Corolla Hybrid
Έχετε ακούσει για τα προβλήματα της υβριδικής Toyota Corolla;
Το 2020, η υβριδική έκδοση της Corolla κάνει την εμφάνισή της. Μοιράζεται το ίδιο υβριδικό σύστημα και κινητήρα με το Prius, αλλά ξεχωρίζει με το πιο ελκυστικό και διακριτικό σχεδιασμό του αμαξώματος σε στυλ σεντάν.
Από την αρχή της κυκλοφορίας της, η υβριδική Corolla φαίνεται αρκετά αξιόπιστη. Ωστόσο, εδώ θα εξετάσουμε κάποια προβλήματα που έχουν παρατηρηθεί από ιδιοκτήτες.
Το κυριότερο ζήτημα της υβριδικής Corolla είναι η έλλειψη του συστήματος ελέγχου ευστάθειας και της υποβοήθησης πέδησης, αυξάνοντας τον κίνδυνο ατυχημάτων. Άλλο ένα θέμα είναι η βλάβη στο Remote Connect και οι κριτικές για το εσωτερικό χερούλι της πόρτας του οδηγού στο μοντέλο του 2022.
Ακόμη, οι ιδιοκτήτες της υβριδικής Corolla 2020 αντιμετώπισαν προβλήματα με το κλείδωμα των πίσω ζωνών ασφαλείας και την έλλειψη ελέγχου ευστάθειας.
Θα επανέλθουμε σύντομα με μια πιο λεπτομερή ανάλυση κάθε προβλήματος, περιλαμβανομένου του πού μπορεί να εντοπιστεί, πώς να διορθωθεί, και του κόστους επιδιόρθωσης.
Τα πιο συνηθισμένα προβλήματα για το Toyota Corolla Hybrid
# Απώλεια της υποβοήθησης πέδησης και του ελέγχου ευστάθειας
Τα υβριδικά μοντέλα του 2020 υπήρξαν αντικείμενο δύο ανακλήσεων για τη διόρθωση αυτών των ζητημάτων. Χωρίς αυτά τα συστήματα, το αυτοκίνητο είναι πιο επιρρεπές σε ολίσθηση και δυσκολότερο στο σταμάτημα, αυξάνοντας την πιθανότητα ατυχημάτων και τραυματισμών. Η αποτυχία της αντλίας ενισχυτή πέδησης αποτελεί την κύρια αιτία απώλειας αυτών των λειτουργιών.
Πριν προβείτε στην απόκτηση ενός Toyota Corolla Hybrid μοντέλου 2020, είναι κρίσιμο να επιβεβαιώσετε εάν έχει γίνει αντικατάσταση της αντλίας του ενισχυτή φρένων. Η Toyota κήρυξε ανάκληση για την επίλυση αυτού του ζητήματος, με τους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους να ελέγχουν και, όπου απαιτείται, να αντικαθιστούν δωρεάν την αντλία ενίσχυσης φρένων. Η αντικατάσταση αυτού του στοιχείου θα σας κοστίσει περίπου 300 έως 1250 δολάρια.
# Μη κλείδωμα των πίσω ζωνών ασφαλείας
Σε ό,τι αφορά το ανεπιτυχές κλείδωμα της πίσω ζώνης ασφαλείας, παρατηρήθηκε ως θέμα στη δεύτερη ανάκληση του Corolla Hybrid του 2020. Ο μηχανισμός κλειδώματος του αισθητήρα ζώνης ασφαλείας δεν λειτουργούσε σωστά, αντιμετωπίζοντας προβλήματα στο κλείδωμα των πίσω ζωνών ασφαλείας. Αυτό επηρεάζει την ικανότητα των ζωνών να συγκρατούν επαρκώς τους επιβάτες κατά τη διάρκεια σύγκρουσης, αυξάνοντας τον κίνδυνο σοβαρών τραυματισμών.
# Πρόβλημα με την χειρολαβή στην πόρτα του οδηγού
Αναφορικά με το εσωτερικό χερούλι της πόρτας του οδηγού, υποβλήθηκε καταγγελία στην NHTSA για προβλήματα προκαλούμενα από το μέγεθος και την σχεδίασή του. Συνιστάται η λεπτομερής επιθεώρηση της τοποθέτησης του χερουλιού πριν την αγορά ενός Corolla Hybrid 2022 για να αποφύγετε παρόμοια προβλήματα. Η αντικατάσταση της ταπετσαρίας μπορεί να αποτελεί μία εναλλακτική λύση, αλλά η διαδικασία αυτή ενδέχεται να κοστίσει έως και 2500 ευρώ..
# Πρόβλημα με την εφαρμογή Remote Connect
Τα προβλήματα περιλαμβάνουν την αδυναμία αποδοχής του κωδικού ενεργοποίησης και την εκτέλεση εντολών, παρόλο που δεν συνεπάγονται άμεσο κίνδυνο για τους χρήστες. Παρόλα αυτά, το ζήτημα αυτό επηρεάζει την πλήρη λειτουργικότητα της εφαρμογής, προκαλώντας δυσφορία στους κατόχους του οχήματος.
Θα σας προτείναμε να επαναφέρετε το DCM και να ενημερώσετε το λογισμικό σας ως πρωταρχικές λύσεις για τυχόν προβλήματα με τη λειτουργία του. Η Toyota συστήνει την αποσύνδεση της μπαταρίας για περίπου 30 λεπτά για την επαναφορά του DCM, αν το πρόβλημα διατηρείται.
Αυτό το θέμα συχνά δεν οφείλεται σε φθορά εξαρτημάτων αλλά σε θέματα συμβατότητας μεταξύ τηλεφώνου και εφαρμογής του χρήστη, και συνήθως μπορεί να διορθωθεί χωρίς την παρέμβαση τεχνικού.
# Πρόβλημα με την μπαταρία 12v
Όσον αφορά τα ζητήματα με τις μπαταρίες του Toyota Corolla, έχουμε παρατηρήσει πως πολλοί ιδιοκτήτες υβριδικών Corolla αντιμετωπίζουν εξάντληση της μπαταρίας 12 βολτ, ειδικά όταν το όχημα παραμένει ανενεργό για αρκετές εβδομάδες. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα όπως το Corolla Hybrid, διαθέτουν πάντα ενεργά ηλεκτρονικά συστήματα, ακόμη και όταν είναι σταθμευμένα, τα οποία καταναλώνουν ενέργεια.
Η μπαταρία 12 βολτ στο υβριδικό Corolla είναι μικρότερη σε σχέση με τα μη υβριδικά μοντέλα, μειώνοντας τη συνολική της χωρητικότητα. Επιπλέον, το κρύο επιβραδύνει τις χημικές αντιδράσεις στην μπαταρία, μειώνοντας περαιτέρω την χωρητικότητά της.
Η μίζα καταναλώνει περισσότερη ενέργεια όταν ο κινητήρας είναι κρύος, καθώς το λάδι γίνεται πιο παχύρρευστο. Αν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται μόνο για σύντομες διαδρομές, η μπαταρία δεν προλαβαίνει να φορτιστεί επαρκώς.
Η Toyota συνιστά να τοποθετείτε το αυτοκίνητο στη λειτουργία “Έτοιμο” για περίπου 30 λεπτά κάθε δύο εβδομάδες για να διατηρείτε τη μπαταρία φορτισμένη. Εναλλακτικά, μπορείτε να συνδέσετε το όχημα σε ένα σύστημα φόρτισης μπαταρίας. Αν όμως παρατηρήσετε συχνή εξάντληση της μπαταρίας, ενδεχομένως να χρειαστεί αντικατάσταση, ειδικά αν το αυτοκίνητο έχει εφοδιαστεί με ελαττωματική μπαταρία από το εργοστάσιο. Κατά μέσο όρο, οι μπαταρίες αυτοκινήτων 12 βολτ διαρκούν 3 έως 5 χρόνια.
Συντήρηση Toyota Corolla Hybrid
Επιπλέον έχουμε διαπιστώσει πως η σωστή και τακτική συντήρηση είναι κρίσιμη για την αποτροπή αναπάντεχων προβλημάτων στην υβριδική Toyota Corolla, αποφεύγοντας έτσι απρόσμενες δαπάνες. Συνιστάται να λαμβάνετε υπόψη τη συχνότητα, το κόστος και τη σημασία των απαιτούμενων επισκευών.
Η Toyota Corolla διακρίνεται για την αξιοπιστία της σε σύγκριση με άλλα συμπαγή οχήματα της κατηγορίας της.
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της Corolla είναι οι σχετικά χαμηλές δαπάνες επισκευής, με τους ιδιοκτήτες να καταβάλλουν κατά μέσο όρο περίπου 362 ευρώ ετησίως, ποσό που είναι αισθητά χαμηλότερο από το μέσο κόστος επισκευής για τα συμπαγή αυτοκίνητα που ανέρχεται σε 526 ευρώ.
Επιπλέον, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ιδιοκτήτες Corolla απαιτούν συντήρηση μικρότερης συχνότητας από το μέσο όρο, με μόνο 0,3 επισκευές ετησίως έναντι 0,4 των άλλων μοντέλων.
Όσον αφορά τις επισκευές, η πιθανότητα να χρειαστεί μια σημαντική επισκευή στην Corolla είναι μόνο 7%, σημαντικά χαμηλότερη από το 12% που είναι η μέση τιμή για όλα τα μοντέλα οχημάτων. Αυτό είναι ενθαρρυντικό για τους κατόχους του μοντέλου, καθώς σημαίνει ότι σε περίπτωση προβλήματος, είναι λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσουν κάποια σοβαρή βλάβη.
Η δέσμευση σε τακτικές επισκέψεις στο σέρβις είναι κρίσιμη για τη διατήρηση της κατάστασης του οχήματός σας.
Φυσικά, το ιδανικό πρόγραμμα συντήρησης για το αυτοκίνητό σας θα εξαρτηθεί από την τρέχουσα χιλιομετρική απόσταση, την κατάσταση και το έτος μοντέλου του, επομένως συνιστάται να επικοινωνείτε με τον μηχανικό σας για να κανονίσετε το κατάλληλο σέρβις.
Πόσο θα αντέξει η υβριδική μπαταρία μέχρι να χρειαστεί αλλαγή;
Όσον αφορά το προσδόκιμο ζωής της υβριδικής Corolla, αυτό αποτελεί ένα σημείο στο οποίο θα πρέπει να διερευνηθούν περαιτέρω πληροφορίες, δεδομένου ότι το μοντέλο ανήκει στη 12η γενιά και άρχισε να πωλείται από το 2020. Εντούτοις, βλέπουμε ακόμη πολλές Corolla ηλικίας 20 έως 30 ετών να κυκλοφορούν στους δρόμους, πράγμα που υποδηλώνει τη μακροχρόνια αξιοπιστία της σειράς.
Βασιζόμενος στην εικοσαετή μου εμπειρία στη συντήρηση και επισκευή αυτοκινήτων, θα έλεγα ότι το Corolla Hybrid της Toyota είναι σχεδιασμένο να αντέχει σε πολύ υψηλή χιλιομετρική, ξεπερνώντας τα 300.000 χιλιόμετρα. Η Toyota έχει μακρά παράδοση και εξειδίκευση στα υβριδικά οχήματα, ιδιαίτερα με το διάσημο Prius. Η εγγύηση της Toyota για τα υβριδικά μοντέλα, η οποία φτάνει τα 10 έτη ή 150.000 χιλιόμετρα, καλύπτει την υβριδική μπαταρία, δίνοντας σας επιπλέον ασφάλεια για την διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.
Η τακτική συντήρηση και η συνετή οδήγηση είναι κλειδιά για την διατήρηση της αξιοπιστίας του Toyota Corolla Hybrid. Προσέχοντας τις συντηρήσεις και τον τρόπο οδήγησης, είναι πιθανό το αυτοκίνητό σας να διανύσει υψηλή χιλιομετρική, παρατείνοντας παράλληλα την διάρκεια ζωής του.
Σημαντικό είναι να γνωρίζετε ότι ο κινητήρας βενζίνης και ο ηλεκτροκινητήρας είναι αλληλοεξαρτώμενοι. Αν ένας από τους δύο δεν λειτουργεί σωστά, μπορεί να επηρεάσει την απόδοση του άλλου. Η τακτική επιθεώρηση της μπαταρίας είναι κρίσιμη, καθώς μπορεί να ανακαλύψετε έγκαιρα τυχόν προβλήματα και να τα επιδιορθώσετε πριν γίνουν σοβαρότερα.
Ποια ήταν η χρονιά με τα περισσότερα προβλήματα;
Όσον αφορά την χειρότερη χρονιά του Toyota Corolla Hybrid, είναι σχετικά δύσκολο να κριθεί, καθώς το μοντέλο παρουσιάστηκε το 2020. Ωστόσο, η ιστορία της Toyota με τα υβριδικά οχήματα, και ιδιαίτερα με το Prius, δείχνει ότι το μοντέλο αυτό είναι σχεδιασμένο για μακροχρόνια αξιοπιστία και διάρκεια ζωής.
Το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά για το Corolla Hybrid, με ανακλήσεις λόγω προβλημάτων στις πίσω ζώνες ασφαλείας και στον έλεγχο ευστάθειας. Ως πρώτη χρονιά κυκλοφορίας του μοντέλου, ήταν αναμενόμενο να υπάρξουν κάποια παιδικά προβλήματα.
Σύμφωνα με την NHTSA, το 2021 φαίνεται να είναι η καλύτερη χρονιά για το Corolla Hybrid, καθώς δεν αντιμετώπισε τα ίδια ζητήματα με το 2020 και δεν υπήρξαν ανακλήσεις, παράπονα ή έρευνες.
Το μοναδικό πρόβλημα που αναφέρθηκε ήταν με την εφαρμογή Remote Connect, το οποίο μπορεί να διορθωθεί με ενημέρωση του υλικολογισμικού και επαναφορά του DCM. Αυτό δεν αποτελεί σοβαρό ζήτημα και δεν είναι οφειλόμενο σε ελαττωματικά εξαρτήματα.
Αν δεν σας απασχολεί το μέγεθος και η τοποθέτηση της λαβής της πόρτας στην πλευρά του οδηγού, το μοντέλο 2022 του Corolla Hybrid αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή, χωρίς ανακλήσεις ή παράπονα.
Ωστόσο, καθώς τα μοντέλα 2021 και 2022 είναι ακόμη καινούρια στην αγορά, είναι πιθανό να αποκαλυφθούν προβλήματα στο μέλλον.
Σε γενικές γραμμές, τα προβλήματα του υβριδικού Toyota Corolla δεν είναι συχνά και η Toyota συνεχίζει να θεωρείται μία από τις πιο αξιόπιστες μάρκες στην αυτοκινητιστική αγορά. Με τις συνεχείς βελτιώσεις και την εμπειρία της στα υβριδικά οχήματα, η Toyota καταφέρνει να προσφέρει αυτοκίνητα με υψηλή αξιοπιστία και διάρκεια ζωής.