προβληματα renault kadjar

Προβλήματα Renault Kadjar

Το Renault Kadjar έχει αποδειχθεί σε μεγάλο βαθμό ως ένα εξαιρετικά αξιόλογο SUV. Από την πρώτη του εμφάνιση το 2015, έχει κάνει εντύπωση για το μικρό κόστος λειτουργίας του. Παρ’ όλα αυτά όπως κάθε όχημα έτσι και αυτό μπορεί να παρουσιάσει διάφορα προβλήματα και δυσλειτουργίες.

 

Τα προβλήματα του Kadjar ποικίλλουν από θέματα ποιότητας κατασκευής έως ηλεκτρικά και προβλήματα μετάδοσης. Γι’ αυτό έχουμε δημιουργήσει μια λίστα με τα πιο συχνά ζητήματα του SUVκαι τις πιθανές λύσεις τους.

 

Είτε αποκτήσατε το Renault Kadjar σας καινούργιο είτε μεταχειρισμένο, θα αναλύσουμε τα συνηθέστερα καταγραμμένα προβλήματα. Μερικά από αυτά μπορούν να λυθούν εύκολα από εσάς τους ίδιους, ενώ άλλα θα χρειαστούν κάποιον επαγγελματία.

 

Εκτός από τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό του, το Kadjar διακρίνεται για το μεγάλο χώρο αποσκευών και το ευρύχωρο εσωτερικού του, τα οποία είναι αισθητά μεγαλύτερα από αυτά του μικρότερου Clio. Παρά το απλό εσωτερικό του, η λειτουργικότητα και η πρακτικότητα είναι τα δυνατά του σημεία. Αν και στους αυτοκινητόδρομους μπορεί να είναι κάπως θορυβώδες, προσφέρει άνεση τόσο στον οδηγό όσο και στους επιβάτες.

 

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το Kadjar προσφέρεται με διάφορες επιλογές βενζίνης και ντίζελ. Η έκδοση βενζίνης TCe 140 είναι ιδανική για μικρές αποστάσεις, με κατανάλωση 42mpg. Για μεγαλύτερες διαδρομές, ο ντιζελοκινητήρας 1.5L Blue dCi 115 προσφέρει 115 ίππους με οικονομία 55mpg.

 

Το 15,7% των ιδιοκτητών ανέφερε κάποιο πρόβλημα μέσα στον πρώτο χρόνο οδήγησης με τα πιο συνηθισμένα να εστιάζονται στα ηλεκτρικά και το κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και σε θέματα ποιότητας κατασκευής. Στα νέα οχήματα, τυχόν προβλήματα συνήθως καλύπτονται από την εγγύηση. Το βασικό μοντέλο διαθέτει αρκετά χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως έξι αερόσακους, αντιμπλοκαριστικά φρένα, ISOFIX και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Το σύστημα ασφαλείας Renault Visio, που περιλαμβάνει προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη ρύθμιση προβολέων και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, είναι διαθέσιμο σε κάποιες εκδόσεις.

 

Τέλος, τα διαστήματα σέρβις για το Kadjar είναι ανά 30.000 χιλιόμετρα, ενώ η τυπική εγγύηση του κατασκευαστή είναι 3 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα. Είναι σημαντικό να ακολουθείτε τις συστάσεις για τα διαστήματα σέρβις και να παρατηρείτε κάθε αλλαγή στη κίνηση και συμπεριφορά του οχήματος όπως και το άναμμα προειδοποιητικών λυχνιών στο ταμπλό.

 

Προβλήματα Renault Kadjar

Στο Renault Kadjar συναντάμε διάφορα προβλήματα λειτουργίας, από απλά θέματα με το κλειδί μέχρι πιο σοβαρά ζητήματα στον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτά μπορεί να εμφανιστούν τόσο σε νέα όσο και σε μεταχειρισμένα μοντέλα και μερικές φορές απαιτούν την παρέμβαση ενός εξειδικευμένου τεχνικού ή αντιπροσώπου.

 

Παρακάτω ακολουθούν κάποιες συνηθισμένες βλάβες και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν:

 

# Βλάβες στην Κάρτα Κλειδιού του Renault Kadjar

Εάν η κάρτα κλειδιού δεν κλειδώνει ή δεν ξεκλειδώνει τις πόρτες, ενδέχεται η μπαταρία της να χρειάζεται αντικατάσταση, ειδικά στα παλαιότερα μοντέλα. Επίσης, άλλες συσκευές μπορεί να παρεμβαίνουν στη λειτουργία της, οπότε καλό είναι να απενεργοποιηθούν προσωρινά.

 

# Προβλήματα με το Τηλεχειριστήριο

Αν το τηλεχειριστήριο δεν λειτουργεί σωστά, χρησιμοποιήστε το κλειδί έκτακτης ανάγκης και αλλάξτε την μπαταρία του. Ελέγξτε επίσης για πιθανές παρεμβολές από άλλες συσκευές.

 

# Δεν Ξεκινάει ο Κινητήρας του Renault Kadjar

Αν ο κινητήρας δεν ξεκινά, το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται στη μπαταρία. Ελέγξτε τους ακροδέκτες και διάβρωση. Εάν το πρόβλημα συνεχίζεται, μπορεί να υπάρχει βλάβη στην κάρτα κλειδιού ή άλλο ηλεκτρικό πρόβλημα. Σε περίπτωση που ο κινητήρας δεν σβήνει, μπορεί να βοηθήσει το πάτημα του κουμπιού εκκίνησης πέντε φορές συνεχόμενα.

Σημαντικό είναι να γνωρίζουμε ότι αυτές οι βασικές λύσεις μπορεί να μην είναι αρκούν για πιο περίπλοκα προβλήματα, γι’ αυτό συνιστάται η επίσκεψη σε εξειδικευμένο συνεργείο ή αντιπρόσωπο της Renault.

 

Προβλήματα στην οδήγηση του Renault Kadjar

Κατά την οδήγηση του Renault Kadjar, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε κάποια συχνά προβλήματα συντήρησης, όπως κραδασμούς, καπνό από την εξάτμιση ή το άναμμα προειδοποιητικών λυχνιών. Σε περίπτωση κραδασμών, ελέγξτε την πίεση και την κατάσταση των ελαστικών και αν είναι σωστά ζυγοσταθμισμένα.

Οι πετρελαιοκινητήρες μπορεί να εκπέμπουν λευκό καπνό από την εξάτμιση, που συνήθως οφείλεται στο φίλτρο σωματιδίων και δεν είναι σοβαρό πρόβλημα. Ωστόσο, αν το φαινόμενο επιμένει, συνιστάται να ελέγξει το αυτοκίνητο κάποιος μηχανικός.

Εάν το τιμόνι σας φαίνεται βαρύ, μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με το μοτέρ υποβοήθησης τιμονιού. Σε αυτή την περίπτωση, οδηγήστε με προσοχή με χαμηλές ταχύτητες και μεταφέρετε το αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Η υπερθέρμανση του κινητήρα μπορεί να οφείλεται σε έλλειψη ψυκτικού υγρού. Ελέγξτε την ένδειξη θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού, τον ανεμιστήρα ψύξης και για πιθανές διαρροές.

Αν ο κινητήρας έχει απώλεια ισχύος, η φλάντζα της κυλινδροκεφαλής μπορεί να χρειάζεται αντικατάσταση. Σταματήστε αμέσως τον κινητήρα και μεταφέρετε το όχημα σε μηχανικό.

 

Σε περίπτωση ηλεκτρικών βλαβών, προβλήματα μπορεί να εμφανιστούν από μη λειτουργικούς υαλοκαθαριστήρες έως δυσκολία στην εκκίνηση του οχήματος. Εάν οι υαλοκαθαριστήρες δεν κινούνται, ελέγξτε αν έχουν κολλήσει ή αν υπάρχει ηλεκτρική βλάβη. Επίσης, μια ελαττωματική λάμπα μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία των φλας. Αντικαταστήστε τον λαμπτήρα ή τις ασφάλειες αν χρειαστεί.

 

Λοιπές βλάβες του Renault Kadjar

Στο Renault Kadjar μπορεί να εμφανιστούν διάφορα προβλήματα, είτε στα μοντέλα με βενζινοκινητήρα είτε στα μοντέλα με πετρελαιοκινητήρα. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να ποικίλουν από μηχανικές βλάβες μέχρι ηλεκτρικά ελαττώματα, και αφορούν τόσο το Kadjar όσο και άλλα μοντέλα της Renault.

 

# Βλάβες στο Αυτόματο Κιβώτιο Ταχυτήτων

Προβλήματα έχουν παρατηρηθεί στα Renault με το κιβώτιο ταχυτήτων AL4. Αν παρατηρήσετε ότι οι αλλαγές ταχυτήτων είναι αργές ή υπάρχει τριβή, τότε θα πρέπει να επισκεφθείτε τον αντιπρόσωπο.

 

# Πρόβλημα με τη Λυχνία Σφάλματος Ψεκασμού Ντίζελ

Εάν ενεργοποιηθεί η λυχνία ψεκασμού ντίζελ, θα χρειαστεί να ελεγχθεί το σύστημα υψηλής πίεσης. Αρχικά, αντικαταστήστε το φίλτρο καυσίμου και συνεχίστε με διαγνωστικούς ελέγχους.

 

# Βλάβη της Μπαταρίας του Αυτοκινήτου

Η καλή κατάσταση της μπαταρίας είναι κρίσιμη. Εάν η μπαταρία είναι παλιά, μπορεί να προκαλέσει βλάβη στην ECU και να χρειαστεί διαγραφή της μνήμης. Κάντε ηλεκτρικό έλεγχο και αντικαταστήστε την αν χρειάζεται.

 

# Ιμάντας Εκκεντροφόρου

Ο ιμάντας και τα συναφή εξαρτήματα μπορεί να χρειαστούν αντικατάσταση πριν από την ημερομηνία λήξης τους. Ελέγχετε τον ιμάντα σε κάθε σέρβις για να αποφευχθούν βλάβες στον κινητήρα.

 

# Ελαττωματικό Σύστημα Ελέγχου Ταχύτητας (Cruise Control)

Προβλήματα με το cruise control μπορεί να εμφανιστούν λόγω καλωδίωσης και απαιτούν επισκευή από ειδικό.

 

# Βλάβες Λειτουργίας του Kadjar

Προβλήματα όπως η έλλειψη ισχύος ή διακοπές στη λειτουργία του κινητήρα μπορεί να οφείλονται σε βρώμικο σώμα γκαζιού ή ελαττωματικούς αισθητήρες θέσης στροφάλου. Επίσης, προβλήματα με το πηνίο ανάφλεξης ή τους ενεργοποιητές θέσης εκκεντροφόρου μπορεί να χρειάζονται επαναπρογραμματισμό της ECU.

 

# Προβλήματα Κινητήρα

Οι κινητήρες του Kadjar είναι αξιόπιστοι, αλλά ορισμένες φορές χρειάζονται ελέγχους, ιδίως το φίλτρο καυσαερίων στον 1.5 dCI. Οι ιμάντες χρονισμού πρέπει να αλλάζονται κάθε 4 χρόνια για την αποφυγή σοβαρών βλαβών. Το σύστημα stop-start ενδέχεται να απενεργοποιήσει περιστασιακά τον κινητήρα, ενώ ο κινητήρας ντίζελ 1.5 λίτρων προσφέρει υψηλή οικονομία καυσίμου.

 

# Δυσλειτουργίες στο σύστημα πολυμέσων

Το σύστημα πολυμέσων R-Link 2 στο Renault Kadjar παρουσιάζει κάποιες φορές δυσλειτουργίες. Μια απλή επανεκκίνηση του κινητήρα συνήθως λύνει το πρόβλημα, αλλά αν συνεχίσει, τότε είναι απαραίτητη η επίσκεψη σε ειδικευμένο ηλεκτρολόγο ή σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο.

 

# Το σύστημα start-stop

Όσον αφορά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Efficient Dual Clutch (EDC), αποσυνδέει την κίνηση όταν το αυτοκίνητο σταματήσει και η ισχύς επανέρχεται μόνο μέσω της υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα όταν είναι ενεργοποιημένο το σύστημα start-stop. Γι’ αυτό μερικοί οδηγοί επιλέγουν να απενεργοποιήσουν αυτό το σύστημα. Το μπρελόκ χωρίς κλειδί λειτουργεί καλά, όμως κάποιοι έχουν επισημάνει ότι είναι μεγάλο σε μέγεθος και λιγότερο βολικό για μεταφορά σε σχέση με μικρότερα μοντέλα μπρελόκ.

 

Προβλήματα στο εσωτερικό και την καμπίνα του Renault Kadjar

Σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό και την κατασκευή, οδηγοί του Kadjar έχουν αναφέρει προβλήματα με μη καλό κλείσιμο στις πόρτες που μπορεί να προκαλέσουν θόρυβο από τον αέρα και είσοδο υγρασίας. Επίσης, έχουν αναφερθεί κατά καιρούς κρότοι στην καμπίνα λόγω κακής τοποθέτησης εξαρτημάτων.

Όσον αφορά το εσωτερικό, η σύνδεση Bluetooth του συστήματος R-link μπορεί να είναι προβληματική, ενώ το σύστημα πλοήγησης έχει παλιούς χάρτες. Το σύστημα συναγερμού επίσης έχει αναφερθεί ότι μπορεί να είναι προβληματικό. Αυτά τα θέματα συνήθως διορθώνονται από έναν αντιπρόσωπο.

Τα μοντέλα Kadjar μετά τον Απρίλιο του 2017 διαθέτουν το πιο πρόσφατο λογισμικό για σύνδεση τηλεφώνου, περιλαμβάνοντας Android Auto και Apple CarPlay. Επιβεβαιώστε ότι αυτές οι λειτουργίες είναι διαθέσιμες εάν αγοράζετε ένα μοντέλο του 2017.

Τα δορυφορικά συστήματα παρέχουν ζωντανές πληροφορίες κυκλοφορίας για περιορισμένο διάστημα, οπότε σε μεταχειρισμένα οχήματα μπορεί να απαιτείται ετήσια συνδρομή.

Τέλος, τα προβλήματα με το συμπλέκτη είναι σπάνια, αλλά μερικές φορές παρουσιάζονται σε παλαιότερα μοντέλα. Σε περίπτωση κουνήματος ή γλιστρήματος των ταχυτήτων, επισκεφθείτε έναν μηχανικό, ειδικά αν το όχημα είναι ακόμα εντός της περιόδου εγγύησης.

Παρόλα αυτά, το Kadjar αποτελεί ένα αξιόπιστο SUV, με χαμηλό κόστος λειτουργίας και άφθονο χώρο, καθιστώντας το ιδανικό για τη μέση οικογένεια. Οι κινητήρες του προσφέρουν αρκετή ισχύ για καθημερινές μετακινήσεις, με τα μοντέλα υψηλότερης ισχύος να είναι πιο δημοφιλή. Για τη διάγνωση προβλημάτων, ένας σαρωτής OBD μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμος.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *